topmenu

zondag 21 juli 2013

Vorderingen Love Entwined

De driehoeken zijn op de achtergrond geappliceerd, nu op naar de bloemetjes, de steeltjes liggen al klaar.  In plaats van freezer paper gebruik ik Floriane stitch and was away. Voordeel daar van is dat het kan blijven zitten, als je het natmaakt wordt het zacht en soepel, ook heb ik het gebruik van beading naalden ontdekt voor applicatie, deze zijn heel erg dun en daar kun je hele kleine steekjes mee maken.
Ik  vind het grappig dat je nu al kunt zien dat ik vooruitgang boek in het appliceren.


3 opmerkingen:

  1. Hij wordt mooi! Ik vind het zo'n mooi patroon. Ook is het leuk om op de verschillende blogs de verschillende methodes die gebruik worden, te lezen. Dat Floriane stitch and was away ken ik niet, is weer iets nieuws voor mij. Veel plezier er verder mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een prachtige kleuren gebruik je Klara.
    Leuk hè, appliqueren. Ziet er goed uit hoor. Het is
    Een prachtig patroon. Jouw methode ken ik niet. Nog nooit
    eerder van gehoord dan toen ik het las op Esther's blog.
    Ik hoop dat 't goed met je gaat. Je hebt nog een lastige tijd
    voor de boeg met de spoelingen.
    Veel sterkte.

    Gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heleni ik heb het ook nog mar net ontdekt, ik deed altijd gewoon needle turning, maar dit bevalt me verder wel goed, het geeft wat meer houvast

    BeantwoordenVerwijderen